DOBRO DOSLI

DOBRO DOŠLI Tema ovog meseca je masturbacija i sve o njoj. Saznajte sve prednosti ili mane o masturbaciji. Kada početi i koliko masturbirati. I da li je velicina penisa stvarno bitna. Koje lazi vam izgovara partner ili osoba na upoznavanju? Gay klubovi i diskoteke. Koji gay film ili knjigu preporučujem? Statistike i ankete.Spisak naj top gay filmova. Uživajte u lepo odabranim fotografijama. Pratite i drugi srodni BLOG označen ovde. http://jrotring.wix.com/dzonidzedaj ILI na http://dzonidzedaj.weebly.com/a SLIKE FRAJERA na http://www.flickr.com/photos/114201882@N04/

Vidi zanimljive tekstove na jrotring.wixsite.com/gaytekstovi

Vidi slike frajera na https://www.flickr.com/photos/114201882@N04/

Gej vesti NA na http://jrotring.wix.com/vesti

недеља, 28. октобар 2012.


DETEKTOR LAŽI
              Dešifrujte laži partnera ili tipa prilikom upoznavanja

Laži su u vezama jako prisutne. Bilo da vas lažu ili ste Vi taj koji laže. Postoji puno razloga zašto neko laže:
-          želi da pobegne iz dosadne veze, neprijatne situacije ili zeli da se što više udalji ili pobegne uglavnom od nekog u ovoj situaciji od Vas.
Najčešće pominjene laži su u gay svetu, I pokušao sam da ih navedem sa ponuđnim odgovorima ili Vašom reakcijom ali svakako nije lek za povređeni ego.

Lagali su te i ti si lagao?

Ovo može poslužiti i kao prva pomoć ali svakako nije lek za rešavanje egocentričnosti ili narccisoidnosti kod pojedinih likova.

I sam znaš da postoje osobe koje Jedno misle, drugo kažu a sasvim treće rade.
Da postoje osobe koje dok si ti kući bez pardona sup o gradu sa svojim omiljenim likovima.
Da postoje osobe kojima si samo privremena zamena jer su trenutno ostali bez dečka I potrebna im je zamena do pronalaženja druge za njih “prave” osobe.

Kako se otkrivaju?
Znakove laganja možemo nazreti ukoliko je čovekovo ponašanje ograničeno i kruto, sa vrlo malo pokreta. Lažov drži ruke uz telo, trudi se da što manje prostora zauzme. Izbegava kontakt očima osobe koju laže ili zuri u nju bez treptanja. Rukama dodiruje svoje lice, grlo, usta, dodiruje ili trlja nos, uho…

Može se uočiti protivrečnost u iskazivanju emocionalnih gestova. Kao isforsiran lažni osmeh. Prikazivanje emocija je odloženo, reakcija ostaje duže, potom se zaustavlja odjednom. Vreme je isključeno između emocija i gestova, izraza i reči. Na primer neko kaže: “Sviđa mi se!” prilikom prijema poklona, a onda se osmehne nakon te izjave. Gestovi ili izrazi ne odgovaraju verbalnim izjavama, kao kada neko kaže: “Volim te”, dok se mršti. Izrazi su ograničeni na pokrete usta kada neko lažira emocije (sreća, iznenađenost, tuga, strahopoštovanje) umesto celog lica. Recimo kada se neko osmehne, naravno,  celo lice je uključeno – vilica se širi u osmeh, obraz se podigne, oči i čelo su nabrani na dole, itd.

Interakcija i reakcija. Krivac se brani, dok nevina osoba češće reaguje napadom. Lažovu je neprijatno kada se suočava i često okreće glavu ili telo od sagovornika. Nesvesno postavlja predmete (knjiga, šolja za kafu) između sebe i vas, kao simboličnu prepreku.

Drugi znaci laži – Ako smatrate da neko laže, onda brzo promenite temu razgovora, lažov će vas ispratiti dobrovoljno i postati opušteniji. Krivac želi da predmet razgovora bude nešto drugo, dok nevina osoba može biti zbunjena naglom promenom teme i verovatno će želeti da se vratite na prethodnu. Korišćenje humora ili sarkazma često lažovi koriste da bi se izbegla priča o određenoj temi.
Oči - Oči su ogledalo duše, preciznije oslikavaju naše trenutno emotivno stanje, stanje duha. Neke od naučnih studija govore da ljudi nesvesno skreću pogled u određenim pravcima u toku razgovora i da to ima veze sa time da li lažu, prisećaju se, zamišljaju, jer određeni centri u mozgu drugačije  reaguju na određene stimulanse i to se odražava na mišić oka. Analiza nečijeg skretanja pogleda nije pouzdana da bi se samo iz toga zaključilo da li laže ili ne, ali je svakako zanimljiva. Pokušajte.
Ovako tvrdi
 Magazin

Men's Health TVRDI

Saznajte da li vas laže

Već posedujete prirodni detektor laži: oči. Samo niste naučili da ih koristite kako biste prepoznali govor tela kada neko laže. Tu na scenu stupa Džo Navaro, bivši FBI agent, stručnjak za neverbalnu komunikaciju i autor knjige Clues to Deceit. Kako biste odagnali znake obmane, kaže on, postavljajte joj pitanja i tražite bilo koji od ovih šest znakova. “To su biološki tikovi koji postoje zahvaljujući instinktu za preživljavanje i potrebi da se zaštiti”, kaže Navaro.

PUĆI USNE Ako su njene usne stisnute i nalaze se u položaju kao da će da vas poljubi, to je pokazatelj stresa. “Ovaj gest koristimo od davnina, a nasledili smo ga od majmuna.”

NABIRA NOS Zamislite da vam neko gura tanjir nečeg odvratnog pod nos: napravićete grimasu i nabraćete ga. Pa, ljudi reaguju na isti način kada se sretnu sa nečim neprijatnim, poput pitanja koje pogađa živac.

PIPKA SE PO VRATU Kada se žena oseća ugroženom, često dodiruje vrat, kaže Navaro. To je fizički ranjiv deo tela. “igranje sa ogrlicom ima isto značenje; u slučaju muškaraca, tu je dodirivanje kravate”, kaže on.

DIŽE RAMENA Navaro to naziva “efekat kornjače”: Podizanje ramena tokom razgovora pokazuje da sagovornik nije iskren.

PROČIŠĆAVA GRLO Ukoliko zamuca, to ništa ne dokazuje. Ali, ako joj glas postanje tanji i odgovor na pitanje započne pročišćavanjem grla, možda nešto nije u redu, kaže Navaro.

TRLJA OČI Ako počne da trlja oči palcem i kažiprstom, ona nesvesno pokušava da blokira ono što vidi. Ovo je očigledno čak i kod slepih ljudi kada lažu, kaže Navaro.

NAJČEŠĆE IZGOVORENE LAŽI

1.- Ne doživljavam te na taj način. Ti si mi više kao brat.
U stvari znači: “ Izgledaš kao akrep. Ali smeješ se na moje fazone I uvek me voziš kući pa neću da te oteram”.
Tvoja reakcija:  “Ma ok je. Ujak me je silovao kada sam bio mali. Ne smeta meni incest.” Naravno to se nije dogodilo ali se isplati slagati da bi video kakvu ce facu složiti. I svakako d ate bar malo izdigne na viši nivo.

2.- To ne znači da ne možemo ostati prijatelji.
U stvari znači: “ Šta ćeš mi, več imam dosta prijatelja”. Ovakva laž dolazi kna samom kraju veoma loše veze ili posle lošeg prvog sastanka.
Tvoja reakcija:  Reci mu da je u pravu. A onda njegov broj napiši na vratima javnog WC u krugu od 10km pa neka opstane prijatelj I sa svima njima.

3.- Nije problem u tebi nego u meni.
U stvari znači: “Problem je u tebi I samo u tebi”. Želi toliko da pobegne od tebe da je u stanju da krivicu preuzme na sebe. Tom rečenicom prekida svaku mogućnost daljeg razgovora što I jeste lepota tako jednostavnog načina izbegavanja dalje komunikacije.
Tvoja reakcija:  “Uf dobro je, ja sam već pomislio das am ispao veliko đubre. U svakom slučaju hvala ti što si bio iskren I što si potvrdio ono što sis vi pričaju o tebi”.

4.- Sutra mora rano da ustanem.
U stvari znači: “Ništa što ti možeš da mi pružiš nije vredno toga da budem neispavan”.
Osim što je jeftina prilično je i uvredljiva fora. Kao da on zna šta ti sve znaš i umeš. A uvredljiva je kao da ti nemaš ništa da radiš sutra ujutru.
Tvoja reakcija:  “Nema problema. Učinilo mi se da si toliko zagoreo da ti treba samo nešto na brzaka”.

5.- Nisi moj tip.
U stvari znači: To znači da postoji neki fizički nedostatak (uglavnom u licu) koji ga sprečava da se upusti u nešto.
Mogao bi da mu odgovoriš sa “Hoćeš da kažeš da pristojan, brižan, iskren, ljubazan, duhovit, simpatičan, maštovit, pošten, inteligentan muškarac koji ume dobro da kuva I koji je pun razumevanja I podrške – nije tvoj tip!” Hvakla na upozorenju jer sam lako mogao uzalud da proztraćim vreme sa tobom”. Ali je ipak bolje ovako:
Tvoja reakcija:  “Tvoj tip? Izvini nisam znao da je ovo agencija za poslovnu pratnju”.

6.- Volim te ali nisam zaljubljen u tebe.
U stvari znači: “Ne volim te, nisam te nikad voleo I ništa me nije ni nateralo d ate zavolim. S tobom sam bio samo zato što umeš dobro da se ljubiš”.
Ovo kažu kad nemaju hrabrosti da ti kažu das u sa tobom bili samo zbog seksa I zato što neko vreme nisu imali nikoga pa si im poslužio kao adekvatna zamena.
Tvoja reakcija:  “Dobro I tako sam sa tobom bio iz sažaljenja.”

7.- Joj, to je preveliko za mene.
U stvari znači: “Jako mi je dosano pa ću te zasuti hvalama i laskanjem tako da ćeš morati da me pustiš da odem kući”.
Laž koju većina voli da čuje iako ona nema veze sa veličinom. Ipak ste i dalje prosečan muškarac sa prosečnim penisom svakako.
Tvoja reakcija:  “Ok. Iako smo propustili seks sa odličnim parčetom svakako si mi ulepšao naredne dve nedelje”.

8.- Izašao sam da popijem piće sa mojom najboljom drugaricom.
U stvari znači: “Izašao sam da privedem nešto sa mojom najboljom drugaricom”
To što je izašao sa ženskom osobom ne znači ništa. Jedini razlog što je poveo sa sobom je d ate ogovaraju ili da bi mu bila alibi dok se on zabavlja u diskoteci, klubu ili WC sve jedno. Zato i služe pederske drugarice. Jer one svakako nemaju nikakav osećaj prema tebi i vašoj vezi. To je timska strategija zavođenja.
Tvoja reakcija:  “Dobro. Dok nisi bio tu došao mi je drug Djoka pa smo pušili da se ne nerviram dok t enema”.

9.- Volim te, ali ja nisam za vezu.
U stvari znači: “Skroz si ti dobar, ali našao sam nekog obdarenijeg”.
Ali svi mi dobro znamo da je “veličina” metafora za dobra kola, dosta para i vikendicu na moru I dvosoban stan u centru grada.
Iza ove laži ukazuje se da je problem u tebi. Ne nerviraj se. Pusti gad a ide. Sve ostalo bi bilo samo gubljenje vremena.

Tvoja reakcija:  “Razumem te u potpunosti. Da li možeš da me ostaviš malo nasamo jer bi za mene bilo bolno da se pakujem dok si tit u”.
Ako ste živeli zajedno iznajmi kombiiI nosače i iznesi mu sve iz stana pa nek ima vezu sa praznim sobama I parketom. Svakako iznesi sve svoje ili zajednički kupljeno.

10.- Ma nema šanse.
U stvari znači: Dobro to u stvari i nije laž. Ali je svakako drzak način da ti kaže da nije zainteresovan. Mogao je drugačije da ti kaže da u stvari nije zainteresovan a d ate pri tome ne uvredi kao npr “Izvini zaljubljen sam u drugog”. Ali ne on je ubeđen da je toliko iznad tebe da može brz problema da kaže “ma nema šanse”. I da te ne daj Bože gleda sa podsmehom.
Tvoja reakcija:  “Opa! Ju, izvini. Nisam to znao do sada.

11.- Već sam danas masturbirao pa ne mogu.
U stvari znači: “Toliko si mi odvratan da se neću samo pretvarati das am masturbirao nego ću te pustiti da misliš da mogu samo jednom dnevno”.
To znači I da si mu toliko nevažan dag a je baš briga šta ćeš ti misliti o njemu. Ali to ide u tvoju koristi svakako.
Tvoja reakcija:  “Ma, ne brini ništa. To je normalno. I moj bivši je mogao samo jednom dnevno kada je došao u tvoje godine”.

12.- Ja samo čekam prijatelja.

U stvari znači: Ovo je već malo teže. Može da se shvati na dva načina pa je zato je i najupotrebljivija laž. Moglo bi da znači “ne hvala, ja samo posmatram” ili m beži bre ne zanimaš me”. Mada se nekad I desi da čovek stvarno čeka prijatelja.
Tvoja reakcija: “ E pa sad si baš izgubio jednog”

13.- Došao sam sa dečkom.
U stvari znači: I ovo je teško. Jer može da znači “Ovde sam sa drugom za kojeg mogu da kažem da mi je dečko ako mi neko priđe od smarača I akrepa kao što si ti”. Ili može da znači “Nisam došao ni sa kim ali svakako neću otići ni sa tobom”.
Naravno da može I da znači da je stvarno došao sa dečkom.
Ali se svakako oseća negde u vazduhu to iritirajuće “ja imam dečka a ti nemaš” što je bezpotrebno.
Ovakva situacija zahteva zreo odgovor.
Tvoja reakcija:  “Stvarno? Kako ti je to pošlo za rukom majke ti?”.

14.- Moram da spremam ispit. Znaš da polažem sledeće nedelje.
U stvari znači: Najraspostranjenija laž koja postoji ukoliko ste u vezi ili upoznajete studenta.
Na znajući kako da odloži upoznavanje sa Vama ili ako ste u vezi ne znajući kako da vas izbegne I u gay klub izadje sa nekim drugim, partner će Vam reći upravo ovo.
Tvoja reakcija: “Oke lepi I tako nisam dugo izasao sa Filipom, taman ću iskoristiti priliku da odemo na piće”.



U redu. Sada ako ti je bilo šta pomoglo sada možeš da se vratiš nazad u rov. S tim što te je lik snabdeo municijom. Imaceš više snage za neki drugi put I neku novu situaciju.
Ovo su najčešće pominjane laži kod homoseksualaca.  Naravno da ih svakako sigurno ima još.
Neke laže zvuče nestvarno jer kod nas gay populacija I gay život nije tako prisutan kao u drugim zemljama.
Dovoljno je energično I odmah odgovoriti na svaku izgovorenu laž I otvoreno se suočiti sa svojom patnjom I tugom u tom momentu. Ono što vas ne sagori učiniće vas da sijate.

Evo još neke laži.......

Lažov, lažov…
Vi i vaš momak imate sjajan odnos, a ako ste ga nekad i otkrili u laži – u pitanju su bile sitne stvari. Ipak je dobro znati kako uočiti znakove da on laže oko krupnih stvari. Otkrivamo vam nekoliko reči koje mogu ukazivati baš na to.
 Otišao sam iz…
 Kada koristi ovu formulaciju (recimo: 'Otišao sam iz paba oko šest' umesto 'Stigao sam kući u šest'), možda je u to uključena neka vrsta zapleta. Možda se zaglavio u saobraćaju ili pak nešto skriva i uradio je nešto što baš i ne bi trebao.
 Nikad!
 Obratite pažnju da li govori „Nikada“ na mestima gde bi i „Ne“ bilo sasvim ok. To može biti znak preterivanja kojim sakriva krivicu. Na primer, ako ga pitate: „Da li si ti to upravo odmerio ovu devojku od glave do pete?“, a on na to odgovori „Nikad!“
 “Taj“
 Kao i kod „Nikad“ i ovde je važna upotreba ove reči. Ako koristi zamenicu “ta/taj“ ispred imenice, kao recimo „ta devojka“ ili „taj novac“ – njome pokušava da se distancira od nečega. Ovo je uobičajeni trik za manipulaciju.
 A usput…
Lažovi koriste ovakve fraze kako bi umanjili efekte toga što žele da kažu, ali iza fraze kao usput ili usput budi rečeno ili nekih sličnih – obično se krije poenta. Dakle kada kaže tako nešto – obratite posebnu pažnju šta će uslediti iza toga.
Znam da… ali…
 Onaj koji nešto sakriva ili o nečemu ne govori istinu često ovakvim izrazom pokušava da umanji to što će zapravo reći. Imajte ovu na umu i fokusirajte se kada počne sa: „Znam da će ti zvučati potpuno blesavo, ali…“ ili „Znam da ćeš misliti da lažem, ali…“ i slično.
 Da li ti stvarno misliš da bih ja to rekao/uradio?
 Ovo je jedna od omiljenih rečenica pri laganju i izvlačenju i služi kako bi on imao malo vremena da smisli šta sledeće da kaže. U istu šemu se uklapaju i rečenice: „Jel ti ja stvarno ličim na nekog takvog?“ , „Jel ti to mene nazivaš lažovom?“ i „Tačno sam znao da ćeš tako nešto da misliš!“


Нема коментара:

Постави коментар