DOBRO DOSLI

DOBRO DOŠLI Tema ovog meseca je masturbacija i sve o njoj. Saznajte sve prednosti ili mane o masturbaciji. Kada početi i koliko masturbirati. I da li je velicina penisa stvarno bitna. Koje lazi vam izgovara partner ili osoba na upoznavanju? Gay klubovi i diskoteke. Koji gay film ili knjigu preporučujem? Statistike i ankete.Spisak naj top gay filmova. Uživajte u lepo odabranim fotografijama. Pratite i drugi srodni BLOG označen ovde. http://jrotring.wix.com/dzonidzedaj ILI na http://dzonidzedaj.weebly.com/a SLIKE FRAJERA na http://www.flickr.com/photos/114201882@N04/

Vidi zanimljive tekstove na jrotring.wixsite.com/gaytekstovi

Vidi slike frajera na https://www.flickr.com/photos/114201882@N04/

Gej vesti NA na http://jrotring.wix.com/vesti

недеља, 28. октобар 2012.

Sta muskarci zele u Srbiji?


Šta muškarci u Srbiji žele?



„Vrste: vodič za razumevanje mladih muškaraca” je temeljna studija „Discovery" kanala sprovedena nad 25.000 muškaraca starosti od 25 do 39 godina u 25 zemalja. Ovim istraživanjem o potrebama, navikama, željama i stremljenjima mladih muškaraca današnjice obuhvaćena je i Srbija, kao i druge balkanske zemlje.
Zanimljivo je da 89% srpskih muškaraca starosti od 25-39 godina smatra da je najbitnija stvar u životu postati otac i podizati porodicu, što je rezultat daleko iznad evropskog proseka koji iznosi 54% i zapravo je najviši od svih evropskih zemalja u kojima je istraživanje sprovedeno.
Istraživanje je sprovedeno u periodu od 2009. do 2010. godine, a jedan od rezultata je da 68% srpskih muškaraca smatra da mogu isto tako dobro da odgaje decu kao i što to mogu i pripadnice lepšeg pola.
Dve trećine, 69%, smatra da je pružanje emotivne podrške članovima svoje porodice i provođenje vremena sa njima bitno kao i samo zarađivanje, što je ponovo najviši procenat muškaraca širom Evrope koji razmišljaju na ovaj način. Evropski prosek iznosi 54 %.
Studija se temelji na kvalitativnim i kvantitativnim metodama sa ciljem da se otkrije čemu muškarci pridaju značaj, šta ih zanima, a šta brine, kakve su im sklonosti i šta utiče na njihovo ponašanje i odluke.
Zemlje koje su obuhvaćene ovim istraživanjem su Srbija, Slovenija, Velika Britanija, Rusija, Poljska, Švedska, Hrvatska, Bugarska, Italija, Nemačka, Norveška, Holandija, Rumunija, Francuska, Španija i druge.
Kada su u pitanju posao i karijera, istraživanje „Vrste” ističe da je čak 73% srpskih muškaraca koji su učestvovali u istraživanju izjavilo da bi voleli da budu sami svoje gazde jednoga dana, u poređenju sa prosečnim evropskim rezultatom od 62%.
U poređenju sa 75% Evropljana, čak 86% srpskih muškaraca veruje da je zadovoljstvo i uživanje u poslu važno koliko i dobra zarada.
Ovo istraživanje pokazuje i da srpski muškarci smatraju da im dobar fizički izgled omogućava da lakše izađu na kraj sa svakodnevnim pritiscima, a 20% njih priznaje da sada više koriste preparate za negu nego što su to činili pre nekoliko godina.
Čak 68% srpskih muškaraca smatra da su dobar spoljašnji izgled i briga o njemu veoma važni, što je znatno iznad evropskog proseka na ovu temu koji iznosi 49%. Ipak, čak 55% ispitanih muškaraca iz Srbije smatra da se ne brine dovoljno o svom zdravlju, i da bi u tom smislu trebalo više da se potrude.
„Mladi muškarci su pod sve većim pritiskom da izgledaju dobro. Sa svih strana su bombardovani slikama idealnih muškaraca koji besprekorno izgledaju, a zabeležen je i porast u dostupnosti i pristupačnosti kozmetičkih preparata i odeće. Sve to znači da u današnje vreme mladi muškarci troše više vremena i novca na svoj izgled nego ikada ranije,“ kaže Kristijan Kurc, direktor Odeljenja za istraživanja kompanije „Discovery Networks” za Evropu, Bliski istok i Afriku, sektor tržišta u razvoju.
„Širom Evrope uočavamo generaciju koja je itekako svesna svog tela i izgleda. Ovo je posebno prisutno u urbanim područijima, a beležimo i povećanu želju za dobrim izgledom kod muškaraca orijentisanih na karijeru.”
Procenat onih koji vole da izazivaju pažnju je 30 %, što je iznad evropskog proseka koji iznosi 25 %.
Ovo istraživanje takođe pokazuje da mladi muškarci iz Srbije žele da ih okolina doživi kao dobro obaveštene i to čak 79% njih, što je sličan rezultat evropskom proseku koji iznosi 74%, pri čemu im je veoma bitno da su informisani o najrazličitijim mogućim temama.
„Želja da se bude dobro informisan je oduvek bila prisutna, ali je to nesumnjivo postalo lakše sa pojavom interneta, kao i zahvaljujući kanalima čiji su programi istovremeno i zabavni i edukativni”, objasnio je Kristijan Kurc.
“Što stručnije i veće znanje posedujete, veće su šanse da ćete se istaći. Sada je zvanično poželjno da budete ekspert, pa čak i štreber.“ Većina mladih muškaraca u u Srbiji vole da ih ljudi doživljavaju kao stručnjaka za pojedine oblasti – 66%, dok je evropski prosek 62%.
Istraživanje „Discovery” kanala “Vrste” pokazuje da se mladi Evropljani mogu svrstati u četiri različite kategorije. To su ”Moderni i sposobni”, ”Ja i samo ja”, “Hranitelj pod pritiskom” i ”Bez obaveza”.
U grupu ”Moderni i sposobni” spada najveći broj srpskih muškaraca, čak 58%, što je znatno više od evropskog proseka koji iznosi 42%. Pripadnici ove grupe su porodično orijentisani i, kada imaju decu, veoma su posvećeni očevi. Imaju savremene poglede na uloge polova i žele da budu uvek dostupni očevi. Nastoje da imaju ispunjene živote sa mnogo različitih dešavanja, ali trude se da ih sve izbalansiraju.
Grupi ”Bez obaveza” pripada samo 14% mladih srpskih muškaraca što je rezultat sličan evropskom od 17%. Pripadnici ove grupe ne žele nikakvu odgovornost u životu. Ne žele brak i decu u ovim godinama (25-39), a ne brinu se mnogo ni o karijeri. Ne izlažu se bilo kakvim pritiscima, a njihov životni moto bi mogao da bude “živi danas, a o tome šta će biti sutra razmišljaćeš drugi put”.
U grupu ”Ja i samo ja” spada samo 10% mladih muškaraca iz Srbije, što je zapravo mnogo niži procenat od evropskog proseka od 24%. Oni stavljaju sebe i svoje potrebe ispred svega ostalog. Zapravo, oni nisu spremni da se skrase, ožene, imaju decu u ovim godinama (25-39), ali su dosta različiti od pripadnika grupe ”Bez obaveza”.
Često im je posao glavni prioritet. Ponekad je tako zbog toga što su oni strastveni prema poslu kojim se bave i koji im pruža veliki osećaj samozadovoljstva. U drugim slučajevima, posao je krajnji cilj - ambiciozni su i žele da dobro zarađuju. Sledeći prioritet za ove muškarce su njihovi prijatelji, i, iako ne planiraju neizostavno da se ožene u ovim godinama, emotivne veze su im bitne i oni obično traže ravnopravnost u vezi.
U grupu ”Hranitelj pod pritiskom” spada 18% mladih srpskih muškaraca, slično evropskom proseku od 17%. Oni nastoje da budu posvećeni roditelji i imaju prilično tradicionalan pogled na svoju ulogu u porodici. Veruju da žena odgaja dete bolje nego muškarac i smatraju da je njihova odgovornost da obezbeđuju novac za porodicu, što im u današnjim uslovima stvara priličan stres. Muškarci iz ove grupe često su podložni i drugim vrstama stresa.
Celokupna priča o muškarcima u Srbiji danas je priča o samopouzdanju i modernim pogledima na život i svet oko sebe. Srpski muškarci osećaju pritisak, ali iznalaze načine da se sa njim nose, ostavljaju teškoće iz prošlosti iza sebe i gledaju napred. Više nego ikad se posvećuju neposrednm okruženju - porodici, prijateljima i kućnom životu, a povrh svega, više nego ikad su otvoreni da prihvate moderne ideje prezentovane na internetu ili na kanalima poput „Discovery-ja”, zaključuje Kristijan Kurc.


Srednjoškolci u Beogradu
17% nema problem da bude u društvu homoseksualne osobe
19% sažaljeva homoseksualne osobe
19% ima potrebu da pretuče homoseksualne osobe
16% oseća gađenje u društvu homoseksualnih osoba

Нема коментара:

Постави коментар